Beoordelingen van klanten over Servatur Waikiki

De beoordelingen zijn gebaseerd op de bijdragen van individuele reizigers op TripAdvisor (consumentensite voor reizen en hotels). Deze reizigers kunnen met een andere aanbieder of individueel hebben gereisd. Apollo aanvaardt geen verantwoordelijkheid voor de inhoud of beoordelingen.


Gemiddelde beoordelingen

  • 4/5 Locatie
  • 3,5/5 Slaapkwaliteit
  • 3,5/5 Kamers
  • 4,5/5 Service
  • 4/5 Prijs/kwaliteit
  • 4,5/5 Hygiëne

72% van de reizigers beveelt dit aan

3688 beoordelingen
Uitstekend
 
1288
Zeer goed
 
1341
Goed
 
689
Minder goed
 
208
Onvoldoende
 
162

5 laatste beoordelingen

20-4-2024

door Sightsee58472749682 Apeldoorn, Nederland

Matig hotel

Het hotel is gedateerd en erg gehorig. Zo werkt de airco slecht, is de wifi matig en gaan de schuifdeur van zowel het balkon als de kledingkast niet goed open. Op de gewone kamers ontbreken een koelkast, waterkoker etc. Hier werd wel mee geadverteerd. De kamer was redelijk schoon maar omdat het gedateerd is, zie je bijvoorbeeld wel schimmelvorming op de voegen tussen de tegels. Het entertainment was goed. Elke avond is er wel een show met veel muziek. Vaak duren deze shows ongeveer 2 uur. De kamers zijn gehorig. Als je moeilijk slaapt of kinderen hebt, vraag dan om een plek aan de straatzijde. Het uitzicht is dan wel meteen een stuk minder. Het personeel vond ik soms wat onvriendelijk en onprofessioneel. Wij waren met een groep van 9 maar de reservering was niet goed verwerkt. We hebben een uur bij de receptie gestaan, geen excuses of iets dergelijks. Ondertussen zochten zij naar beschikbare kamers. In het restaurant was het ook niet gastvrij. Mensen naast ons vroegen om een lepel (die van hen was vies) en die mochten ze zelf gaan halen aan de andere kant van het restaurant. Bij ons werden geregeld borden weggehaald terwijl we nog niet klaar waren. Adriana is ons het meest bijgebleven omdat zij vaak hoest terwijl ze naast onze tafel stond, zonder haar hand voor de mond. Het werd niet gewaardeerd toen er (goed bedoeld) wat van werd gezegd. Het personeel bij het entertainment was wel erg leuk en de schoonmaaksters waren ook erg vriendelijk. Het restaurant en het eten is prima. Afwisselend genoeg en het smaakt goed. Ook is er altijd meer dan genoeg. Overdag kun je snacks eten en cola etc. uit een apparaat halen. Het zwembad is prima. Er zijn er twee, 1 kinderzwembaden 1 groot zwembad. Beide schoon (op het oog) en genoeg bedden. Er is geen toezicht. De gym is klein maar goed geventileerd en schoonmaakmiddelen zijn aanwezig, voor na gebruik. Ik vul de review later aan…

 
12-12-2023

door Johan M Drenthe, Nederland

Goed hotel!

Goed hotel, met mooi uitgebreid all-inclusief concept. Merendeel vriendelijk personeel. Eten en drinken 3 sterren waardig. Schone kamers. Elke avond animatie, voor kinderen binnen en ouderen later daarna binnen en gezellig buiten op het terras. Veel oudere stellen (60+), meerendeel Nederlanders en Belgen.

 
5-1-2023

door KristelT47

4 sterren hotel dat er geen 4 waard is.

Dit hotel gekozen owv de prijs omdat in de kerstperiode de hotels duurder zijn. Mr hierop zal ik nooit meer besparen. Qua kamers simpel proper al kon de afwerking beter. We hadden waterkoker in de kamer mr die moest ik in de badkamer zetten omdat er daar en stopcontact was. De tassen en de glazen werden gewoon afgespoeld en terug gezet bij de dagelijkse poets van de kamer. Nog niet afgedroogd. Eigenlijk hoor je propere te krijgen. Qua eten/ restaurant viel hard tegen. Frisdrank zou je uit plastic bekers moeten drinken die ook weer niet afgedroogd zijn. Frisdrank was uit een automaat ( siroop) T eten wordt veel te veel op voorhand gemaakt. Bv vlees vis ligt al gebakken in een pan om warm te blijven mr is tegen dat ge t eet uitgedroogd. Fruit veel te rijp waardoor veel darmklachten. Heb een darminfectie aan deze vakantie overgehouden helaas. Zoet beleg enkel keuze uit confituur of . Choco moest je uit de grote pot nemen met een mes dat volledig volhing. Qua hartig beleg: ik eet graag spaanse ham mr die heb ik 2 x gezien. Wat ik spijtig vond. Dus door dit alles had ik schrik voor het eten met oudjaar mr dat heeft me dan positief verrast. Dat was geweldig top. Niks op aan te merken. Qua vriendelijkheid van personeel kan beter vind ik. Ze zeiden gewoon niks. Dat ben ik niet gewoon eigenlijk een simpele goedendag kan toch wel. Ook een zeer rumoerig hotel er hangt geen ontspannen sfeer vind ik. Steeds lawaai, muziek. Terwijl ik toch wel op zoek ben nr rust tijdens mijn vakantie. Er zullen vast wel mensen zijn die hier geen problemen mee hebben. Mr niet als je er veel geld voor betaald hebt.

 
29-10-2022

door P4175CUsylviak

Kwantiteit ipv kwaliteit

Groot hotel, leuk opgezet in 5 torens met van binnen prachtige architectuur. Kamers klein en simpel maar schoon. Leuk kinderzwembad en groot familiezwembad. Veel ligbedden, altijd wel 1 te vinden. Al heb je natuurlijk de suffers die er om 8.00 uur een handdoek neerleggen om er om 15.00 uur op te gaan liggen. In de avond live muziek, leuk en gezellig. Helaas blijf je dit horen tot in de late uurtjes, waarna het slaan van de deuren begint en het rennen over de galerijen. Ontbijt is goed, veel te kiezen, alleen is de kaas niet te eten en de koffie niet te drinken. Lunch en diner, daar maak je ons niet blij mee. Iedere dag hetzelfde flauwe eten. Gefrituurd of doorgekookt. Gortdroog wat met veel jus of saus wordt gemaskeerd. Rauwe groente waar ik goed ziek van ben geworden. Iedere dag een andere extra maaltijd of 2, maar ook dat flauw en droog. Jammer want de potentie is er. Pizza, hamburgers en hotdogs zijn allen pre-fab en van mindere kwaliteit. Het personeel over heel het terrein werkt hard en z’n best doet. Vriendelijk en gezellig, al spreken ze niet allemaal Engels, dat is geen obstakel. Inderdaad op een 10 minuten lopen van het strand: 2,40€ met de taxi.. zeker terug een aanrader! Ook de duinen in het zuiden zijn een aanrader! Wij liepen in 12 km over de duinen naar de vuurtoren, prachtig maar zwaar. Playa del Inglés is mega toeristisch, heel veel winkeltjes die heel veel van hetzelfde verkopen. Straatverkopers en veel goedkope restaurantjes, kroegen en discotheken. Conclusie: wij komen hier niet meer ☺️. Wel op Gran Canaria overigens: een prachtig eiland met authentieke dorpjes. Wel mogen ze nog wat verbeteren op het gebied van het zetten van goede koffie en het kruiden van het eten.

 
27-10-2022

door BJan22

Prima hotel voor verblijf met gezin

Een leuk hotel met veel vertier en mogelijkheden voor gezinnen met kinderen. De kamers zijn klein en simpel maar worden netjes bijgehouden door het personeel. Er is een groot zwembad en er is een kleiner kinderzwembad voor de leeftijd tot 8 jaar. Er zijn daarnaast sportveldjes en een binnendisco. Ook is er een speeltuin met een miniclub waar activiteiten zijn voor de kinderen. Alle bedjes rondom de zwembaden worden dagelijks afgespoten en netjes rechtgezet. Dit zorgt we wel voor dat de bedjes in de ochtend rond 0900 nog wat vochtig kunnen zijn. Het eten bestaat uit een afwisselend lopen buffet wat een vaste basis heeft en een gedeelte wat dagelijks wisselt. De kwaliteit is goed en er is voor ieder wat wils. Veel zeedieren en groente maar ook friet en pizza. Teveel om op te noemen. Bij het zwembad is een poolbar met terras en podium waar de hele dag door activiteiten zijn, bingo, kindervertier en live muziek. De live muziek gaat vaak in de avond door tot een uur of elf dus het kan verstandig zijn om een kamer te vragen aan de achterzijde van de gebouwen in het geval van bijvoorbeeld jonge kinderen. De muziek staat vrij hard al is het op onze kamer(in het laatste achterste gebouw) met de deur dicht prima te doen. Bij het all-inclusive wat wij hadden zitten ook cocktails en prosecco en daar wordt niet zuinig over gedaan. Het personeel is daarnaast erg vriendelijk en behulpzaam, de ene keer dat dit niet zo lijkt heeft het te maken met de taal barrière en dan komt een glazenhaler wat nors over. Wij zijn hier nu voor de 2e keer en zijn hier erg tevreden over. De klachten die ik lees over het buffet(dat heb je bijna bij ieder buffet) en geluidsoverlast zijn begrijpelijk maar dat ligt ook aan je eigen instelling.